Namn:
Plats: Värmland., Sweden

Jag är en lite galen tjej med de vardagliga problemen med kärlek och sånt.

söndag, mars 17, 2013

Jag skriver alltså finns jag.

Vad merDet var ett tag sen, jag blev påmind om det igår. Kan vara så att jag inte har så mycket att skriva om, händer inte så mycket. Får väl ändå lägga upp några bilder. Här om dagen tog jag ett foto på ett stort spår utanför trappan. Det blev tydligt att det var ett stort djur när min illa katt satte sitt tassavtryck brevid.
Annars händer det inte så mycket men jag slänger med några andra bilder.
Fröken Höst





1 kommentarer:

Blogger gersgaarden sa...

Wohoo ett levnadstecken! Mer såna vill vi ha :) Funderat mer på det där med pysselblogg? Skulle vara kul om du började en sån, du är ju jättebra på allt sånt! =)

12:45 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida