Namn:
Plats: Värmland., Sweden

Jag är en lite galen tjej med de vardagliga problemen med kärlek och sånt.

tisdag, juli 15, 2008

Jag har blivit utmanad och jag antar att jag antar utmaningen.

Jag har blivit utmanad av Marit.

Utmaningen!

Regler:
- beskriv först reglerna.
- svara på alla frågor.
-välj ut 6 personer att utmana.
- låt personen som utmanat dig veta att du antagit utmaningen.

Fem saker som finns på din "att göra lista" idag.
1. Sätta ett plåster på min arm.
2. Försöka att läsa lite i en bok.
3. Hänga tvätten.
4. Ta nåt att äta.
5. Åka till jobbet.

Vad gjorde du för 10 år sen.
Jag slutade nia och var ung och naiv.

Ställen du bott på.
Världen. Hemma, Torsby, Karlstad.

Fem saker du skulle göra om du blev biljonär.
1. Resa, jag skulle se världen.
2. Fixa med saker här hemma.
3. Betala studielånet
4. Inte jobba i allafall.
5. Skriva en bok kanske.

Jag utmanar Fröken misantrop.

Fröken Höst.

1 kommentarer:

Blogger gersgaarden sa...

Nu får du väl visa ett livstecken?

9:10 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida